27 jan. 2010

En hemlis.

Vad pågår här? undrar ni. Ja, sug på den du!



8 kommentarer:

  1. Jag tror att ni gör papper.. ;) Iaf så har jag aldrig heller fått blommor av nån annan karl tidigare.. och nu påstår han att jag försöker ha ihjäl dem.. watta hell? vilket påhopp!

    SvaraRadera
  2. jag tror med papper... kanske ska ni skriva nått på dem och skicka till speciellt utvalda människor...

    SvaraRadera
  3. Kanske det kanske, ni tre får snart se! :P

    SvaraRadera
  4. Ooooh, får jag också se!!!???

    SvaraRadera
  5. Papperstillverkning såklart! Det är roligt! Jag hittade allt man behöver på loppis, helt nytt, för 40kr förra året. Och det har faktiskt blivit använt en hel del. Ska du göra papper med kidsen i skolan? :)
    Om du tar med karamellfärg så får de fina färger också (prickigt om man stänker på med en pensel/droppar ut flaskan).

    SvaraRadera
  6. Nä, inte med barnen, det har jag redan gjort! Om man inte har karamellfärg kan man lägga papprena på en röd duk över natten så får de en härligt rosa ton.... : /

    SvaraRadera