13 feb. 2012

Pojk- och flicktyg

Jag blev så obeskrivligt matt nyss när jag hamnade på tyg.se då jag letade efter döskalletyg eftersom jag fått beställning på en tröja till ett litet barn (tjej). Såhär ser det ut på deras sida:


Jag vet att jag har sett det förut och blivit lika matt men inte gjort något åt det. Så nu ställde jag en enkel fråga, ska bli intressant att se vad de svarar.


Såhär ser förresten underkategorierna ut ifall ni undrar...




Totalt vidrigt med andra ord. Så nej, det blev ingen beställning där ifrån.

2 kommentarer:

  1. Hahaha, sjukt bra mail du skrev! Alltså jag FATTAR inte att folk kan hålla på och kategorisera sådär!!

    SvaraRadera
  2. Nej, jag ser framför mig hur de suttit på personalmötet och ba "Men fotboll då? Det är för pojkar va?" Varför lägga tid och energi på det istället för att bara göra en barnkategori? Eller vuxen- och barn för den delen.

    SvaraRadera